Panasonic skeneri
 
 
Panasonic skeneri
Brzi skeneri za postizanje visoke učinkovitosti
Fujitsu skeneri
Uredski skeneri vrhunske kvalitete
Scamax skeneri
Hibridni i nadogradivi skeneri za najzahtjevnije primjene
Bookeye skeneri
Skeneri za digitalizaciju knjiga i osjetljive građe
Avision skeneri
Kvalitetni skeneri za projekte koji imaju ograničeni proračun
Canon skeneri
Uredski skeneri renomiranog japanskog proizvođača

Izračunajte troškove klasičnog baratanja dokumentacijom te uštede uvođenjem DMS sustava
Upišite svoju e-mail adresu kako biste se prijavili na naš newsletter
  
Česta pitanja
 
Što je DMS?
Sustavom za upravljanje dokumentima možemo nazvati svaki sustav koji vodi određene procese nad dokumentima a u svhru njihove organizacije. Tako i sam DMS možemo pronaći pod različitim nazivima i oblicima izvedbe:
- Sustav za upravljanje dokumentima (dokumentacijom)
- Arhiva dokumenata
- Document flow (tijek dokumenata, Workflow)
- Upravljanje znanjem
- Upravljanje kvalitetom

Osnovni dio digitalnog upravljanja dokumentima je konverzija papirnatih dokumenata u datoteke na računalu. Jednom na računalu, a time i u mreži računala, ti dokumenti su dostupni bez većeg truda u sekundi. Tisuće organizacija u svijetu svakodnevno koriste sustave za upravljanje dokumentacijom (document management system) umjesto papirnatih arhiva. Razlog za tu promjenu je jednostavan:
- Sprečava gubitak podataka
- Smanjuje potrebu za prostorom
- Olakšava upravljanje dokumentima
- Brzo pronalaženje dokumenata
- Dokumenti su centralno dostupni
- Uredsko poslovanje je znatno transparentnije

Dokumenti se skeniraju ili se učitavaju elektronski dokumenti (e dokumenti). Sustav sprema te datoteke na disk ili sustav diskova a korisnik tada indeksira dokument. Indeksiranje je opisivanje dokumenta pojmovima prema kojima će ti dokumenti kasnije biti pretraživi. Za pristup dokumentima koristi se tražilica koja je ugrađena u sustav.  Koji dokumenti mogu biti pročitani i koje akcije se mogu vršiti nad njima ovisi o pravima koje je korisniku ili grupi korisnika dodijelio administrator.

Kompletan DMS sastoji se od pet najbitnijih elemenata:
- Skeniranje: Napredak na polju tehnologije skeniranja omogućuje brzo, jednostavno i jeftino skeniranje.
- Pohrana: Sustav za pohranu osigurava dokumente od gubitka a također se može nadograđivati dodatnim kapacitetom.
- Indeksiranje: Omogućava dobar opis dokumenata i brz i jednostavan budući pristup.
- Dohvat: Sustav vodi evidenciju o rasporedu datoteka na mediju i omogućuje brz dohvat pomoću indeksa.
- Pristup: Dokumenti moraju biti dostupni onima koji ih trebaju a pristup ograničen na autorizirane korisnike. Dobar sistem omogućava pristup bilo s radnog mjesta, bilo preko interneta.

Koji operativni sustavi su podržani?
Server: Windows server (2003, 2008)
Klijent: Windows XP, Windows Vista, Windows 7

Koje baze podataka su podržane?
Microsoft SQL server full ili Express edition, Oracle

Koji formati dokumenata se koriste u sustavu?
Crno-bijeli dokumenti se spremaju u TIF formatu a dokumenti u boji u JPG (kompresija s gubitkom) ili PNG (bez gubitaka). Ukoliko u sustavu već postoje elektronski dokumenti oni ostaju u istom formatu.
Sustav može prikazati gotovo sve slikovne formate a svi ostali otvaraju se proizvoljnom vanjskom aplikacijom.

Što je COLD (computer output on laser disc)?
Naziv ove tehnologije ne dočarava stvarnu primjenu. Iskorištavaju se podaci koje razne aplikacije ili sustavi generiraju kao veliku, (uglavnom) slabo strukturiranu tekstualnu datoteku. Ti podaci se čuvaju u bazi podataka kao tekstualni zapisi a kad se učitaju, prikazuju se na određenoj podlozi te se time dobiva obrazac identičan onome koji ima korisnik bez potrebe za spremanjem velike količine slikovnih podloga.

Na koji način je osigurana sigurnost podataka?
Inpro sustav sigurnost postiže enkripcijom dokumenata, digitalnim potpisom i sustavom autorizacije korisnika. Autorizacija je uključena u sve verzije dok se enkripcija i digitalni potpis nalaze u posebnim, opcionalnim modulima.

Kako se vrše promjene na dokumentima?
Sustav omogućuje mijenjanje dokumenata korisnicima kojima su takva prava dodijeljena. Korisnik odjavljuje dokument lokalno a nakon završetka obrade vraća ga na server. Stare verzije ostaju u sustavu i mogu se pregledavati ili vratiti kao aktualne. Audit opcija omogućava praćenje svih promjena na dokumenta, bilo promjene na samom dokumentu, strukturi ili opisu.

Što je OCR ?
OCR (Optical Character Recognition) je računalna tehnologija koja omogućuje pretvorbu skeniranih papirnatih dokumenata, PDF dokumenata i slika dokumenata snimljenih pomoću digitalnog fotoaparata u formate koji se mogu uređivati. OCR je osobito potreban kad je potrebno napraviti neke korekcije na papirnatom dokumentu, na primjer na tekstu ugovora, članku iz časopisa ili letka ili za upotrebu dijela teksta prilikom kreiranja drugog dokumenta. Upotrebom skenera bez pomoći OCR-a, papirnati dokumenti mogu biti pretvoreni u elektronski oblik kao digitalne slike. Ipak, dobivanje slike dokumenta ne pomaže u rješavanju problema uređivanja dokumenta ili pohrane u arhivu koja se može pretraživati. Jedini način da se to učini je prepisivanje dokumenta i stvaranje identičnog izgleda dokumenta, a to se može učiniti ili ručno ili uz pomoć OCR-a. OCR raspoznaje sliku originalnog dokumenta i izrađuje elektronsku kopiju koja se može uređivati zadržavajući izgled dokumenta te omogućava full-text pretragu kroz dokument. Ta elektronska kopija može se uređivati i spremiti u potreban format kao što su MS Word, MS Excel, HTML, PDF, TXT itd.

Kako funkcionira full text pretraživanje?
Full text pretraživanje odnosi se na pretraživanje dokumenata po sadržaju. Kao rezultat pretraživanja pojavljuju se svi dokumenti koji u sadržaju datoteka imaju traženu riječ ili izraz. Kad se dokument otvori, datoteke koje sadrže traženu riječ ili izraz označene su zelenom bojom. Kod pretraživanja je moguće koristiti i logičke operatore AND, OR i NOT te navodnike za traženje konkretnog izraza.
full text pretraživanje uz aktualnu verziju pretražuje i  sve pohranjene verzije dokumenata , dakle iako je traženi izraz jednom prilikom obrisan iz dokumenta, svejedno će se pojaviti u rezultatima pretraživanja, budući da sve verzije dokumenta ostaju u sustavu.

Što je PDF/A?
PDF/A je standard za dugoročno arhiviranje elektroničkih dokumenata određen normom ISO 19005.

Što je Impersonacija?
Impersonacija je funkcionalnost koja omogućuje da u sustavu obavite radnje u ime drugog korisnika sustava kojemu je sustav trenutno nedostupan (npr. nalazi se na godišnjem odmoru). Tada se možete impersonirati i preko njegovog korisničkog računa obaviti njegove zadatke umjesto njega. Naravno, sustav bilježi da ste njegove zadatke obavili vi, u tuđe ime.

Što je dokument?
kada u kontekstu informacijskog sustava govorimo o dokumentu, pod tim izrazom podrazumijevamo datoteku ili niz logički povezanih datoteka koje su pohranjene pod zajedničkim opisom. Ovisno o potrebama korisnika, opis tj. opisna polja mogu se proizvoljno definirati kako bi se dokument mogao što preciznije opisati i kasnije lakše pronaći.

Gdje se spremaju datoteke?
Datoteke kojima se pristupa kroz sustav zapravo su pohranjene na serveru, a u bazi podataka nalaze se samo metapodaci (tj. sadržaj opisnih polja) koji zauzimaju jako malo prostora. Stoga se baza puni jako sporo čak i kod velike količine dokumenata.

Koji je način licenciranja?
Osim redovnih, named korisnika s punim pravima, postoje i  read only korisnici koji nisu ovlašteni za rad na dokumentima u sustavu, već ih mogu samo čitati. Read only licenca je besplatna, a broj read only korisnika je neograničen.

Postoji li web verzija?
Da, web verziju koristi velika većina korisnika. Windows verzija je potrebna samo za administraciju, svi ostali korisnici mogu koristiti samo web verziju ako to žele. Prednost takvog načina rada je višestruka:
  • nije potrebna nikakva instalacija
  • korisniku je potreban samo web pretraživač
  • nije važno na kojem operativnom sistemu korisnik radi
  • pristup sa udaljenih lokacija - npr. rad od kuće


In Servis
   
Baterije
   
Skeneri
   
Hivergen
   
Navianet
Copyright © INPro 2008-2017 Sva prava pridržana. Rješenja:    inDMS| inGDMS|inArchive       Skeneri:    Panasonic| Fujitsu| Scamax| Bookeye
Naslovna     Kontakti