Arhiviranje
 
 
Panasonic skeneri
Brzi skeneri za postizanje visoke učinkovitosti
Fujitsu skeneri
Uredski skeneri vrhunske kvalitete
Scamax skeneri
Hibridni i nadogradivi skeneri za najzahtjevnije primjene
Bookeye skeneri
Skeneri za digitalizaciju knjiga i osjetljive građe
Avision skeneri
Kvalitetni skeneri za projekte koji imaju ograničeni proračun
Canon skeneri
Uredski skeneri renomiranog japanskog proizvođača

Izračunajte troškove klasičnog baratanja dokumentacijom te uštede uvođenjem DMS sustava
Upišite svoju e-mail adresu kako biste se prijavili na naš newsletter
  
DMS kalkulator
 

Tvrtke vrlo rijetko shvaćaju važnost uvođenja sustava za upravljanje dokumentacijom i smatraju takve sustave nepotrebnim troškom.
U praksi, DMS sustavi su se pokazali kao jedna od najboljih investicija za tvrtke, osobito ako se radi o tvrtkama srednje veličine, ali i manjim tvrtkama.

Unesite vaše paramatre u kalkulator te se uvjerite u kojoj mjeri DMS sustav može smanjiti troškove u vašoj tvrtki te koje je vrijeme povrata investicije u ovakav sustav.
Važno je napomenuti da ovaj kalkulator obuhvaća samo dio ušteda koje se ostvaruju uvođenjem DMS sustava. Postoji još niz faktora koji nisu tako lako mjerljivi, a u znatnoj mjeri utječu na povećanje efikasnosti cijele organizacije.

U navedenom primjeru su uključeni tipični parametri jedne relativno male tvrtke u kojoj je baratanje dokumentacijom sastavni dio svakodnevnih aktivnosti.

Kao prilog kalkulatoru, evo nekoliko zanimljivih statističkih podataka iz američkog istraživanja (Cooper’s and Lybrand):

- uredski dokumenti čine više od 80% znanja organizacije (dopisi, ugovori, nacrti...)
- 90% dokumenata kola kroz organizaciju kroz više ruku nego što je potrebno što usporava poslovanje te predstavlja dodatne rizike (neovlašten pristup dokumentima...)
- dokment se u prosjeku kopira 19 puta u svom životnom ciklusu
- unos i zavođenje dokumenta u prosjeku stoji 20$
- pronalaženje izgubljenih dokumenata u prosjeku stoji 120$
- zamjena izgubljenih dokumenata u prosjeku stoji 220$
- 7,5% svih dokumenata se izgubi
- 3% dokumenata se krivo zavede
- do 50% vremena zaposlenika koji barataju sa dokumentacijom se potroši na pretraživanje dokumentacije i traženje informacija, a samo 5-15% na čitanje informacija
- obim dokumentacije se svake godine povećava za 22%


Kalkulator

 
Ispis rezultata

Dnevni trošak radnika kod klasičnog (papirnatog) baratanja dokumentacijom
Primjer
Utrošeno vrijeme (min)
Trošak
Prosječna satnica radnika koji barata sa dokumentacijom (kn)?
 
Koliko zaposlenika radi na poslovima sa dokumentacijom?
 
Koliko puta dnevno svaka osoba pretražuje neki dokument?
 
Koliko minuta u prosjeku je potrebno da se dokument pronađe?
 
450
300,00 kn
Koliko novih dokumenata se generira dnevno?
 
Koliko minuta u prosjeku je potrebno da se novi dokument generira i zavede (urudžbira, arhivira…)?
 
90
60,00 kn
Koliko dokumenata svaki zaposlenik prosljeđuje dnevno?
 
Koliko minuta u prosjeku je potrebno za prosljeđivanje dokumenta?
 
200
133,33 kn
Koliko kopija dokumenata se izradi dnevno?
 
0,5
33,33 kn
Dnevni trošak rada kod papirnatog baratanja dokumentacijom
526,66 kn
Procjena utrošenih sati mjesečno za ponovno kreiranje izgubljene dokumentacije te kreiranje redundantnih dokumenata
 
1.000,00 kn
Procjena mjesečnog troška zbog neovlaštenog pristupa povjerljivim dokumentima
kn
Procjena mjesečnog troška izgubljenih i krivo zavedenih dokumenata
kn
Mjesečni trošak rada kod papirnatog baratanja dokumentacijom (22 radna rana)
13.586,52 kn
 
Mjesečni trošak za usluge čuvanja stare dokumentacije
kn
Mjesečni trošak za uredski materijal (papir, toneri, tinte, održavanje kopirnih strojeva i pisača…)
kn
Mjesečni trošak održavanja
1.500,00 kn
 
Ukupan godišnji trošak klasičnog baratanja dokumentacijom
181.038,24 kn
 
 
Dnevni trošak radnika sa DMS sustavom za upravljanje dokumentacijom
Primjer
Utrošeno vrijeme (min)
Trošak
Prosječna satnica radnika koji barata sa dokumentacijom (kn)?
 
Koliko zaposlenika radi na poslovima sa dokumentacijom?
 
Koliko puta dnevno svaka osoba pretražuje neki dokument?
 
Koliko minuta u prosjeku je potrebno da se dokument pronađe?
 
75
50,00 kn
Koliko novih dokumenata se generira dnevno?
 
Koliko minuta u prosjeku je potrebno da se novi dokument generira i zavede (urudžbira, arhivira…)?
 
30
20,00 kn
Koliko dokumenata svaki zaposlenik prosljeđuje dnevno?
 
Koliko minuta u prosjeku je potrebno za prosljeđivanje dokumenta?
 
50
33,33 kn
Koliko kopija dokumenata se izradi dnevno?
 
0,5
0,00 kn
Dnevni trošak rada sa DMS sustavom
103,33 kn
Mjesečni trošak rada sa DMS sustavom (22 radna rana)
2.273,26 kn
 
Mjesečna cijena održavanja DMS rješenja
kn
 
Ukupan godišnji trošak DMS sustava
34.479,12 kn
 
Mjesečna ušteda
12.213,26 kn
Godišnja ušteda
146.559,12 kn
 
 
Trošak uvođenja DMS sustava za 5 konkurentnih korisnika
DMS rješenje
kn
Serversko računalo
kn
Skener
kn
Ukupni trošak uvođenja DMS sustava
55.000,00 kn
 
Povrat investicije (mjeseci):
4,5





In Servis
   
Baterije
   
Skeneri
   
Hivergen
   
Navianet
Copyright © INPro 2008-2017 Sva prava pridržana. Rješenja:    inDMS| inGDMS|inArchive       Skeneri:    Panasonic| Fujitsu| Scamax| Bookeye
Naslovna     Kontakti