Hivergen BPM

Brzi protok informacija

Brz protok informacija kroz organizaciju je bitan jer je ostvarivo brže donošenje odluka i reagiranje na promjene.

Izvršavanje zadataka na klik

Sustav omogućuje transparentno poslovanje, zadovoljava kontrolu slijedivosti i proceduru odobravanja.

Automatizacija distribucije

Jednostavno upravljanje poslovnim procesima i automatizacija distribucije dokumenata i informacija kroz organizaciju.

Učinkovitost i efektivnost

Kada pravilno upravlja poslovnim procesima, organizacija postaje učinkovitija i efikasnija.

upoznajte hivergen bpm

Ukoliko ste zainteresirani za upoznavanje rada Hivergen BPM sustava, odaberite plan koji Vam najviše odgovara. Sve prezentacije su besplatne.

Demo

Jednokratno

  • Video prezentacije
  • 5 besplatnih tutorijala
  • 60 minuta sadržaja
  • Mogućnost upita

Webinar

Jednokratno

  • Skype komunikacija
  • Pregled vaših podataka
  • Do 120 minuta
  • Mogućnost upita

Live

JEDNOKRATNO

  • Nad vašim podacima
  • Na vašoj lokaciji
  • Neograničeno vrijeme
  • Mogućnost upita

ODGOVORI NA ČESTA PITANJA

Što je BPM?

BPM je kratica za Business process management, odnosno upravljanje poslovnim procesima. Radi se o disciplini upravljanja poslovanjem koja koristi različite metode za otkrivanje, modeliranje, analizu, mjerenje, poboljšanje, optimizaciju i automatizaciju poslovnih procesa.

Koji su primjeri poslovnih procesa?
  • Upravljanje ulaznim računima
  • Odobravanje specifikacija
  • Odobravanje izlaznih računa
  • Odobravanje zahtjeva kupaca
  • Odobravanje ponuda
  • Odobravanje ugovora
  • Upravljanje radnim nalozima
  • Odobravanje godišnjih odmora
  • Odobravanje zahtjeva za službeno vozilo
  • Odobravanje cjenika
  • Upravljanje promjenama
  • Odobravanje putovanja (putnih naloga)
  • Odobravanje slanja newslettera
  • Odobravanje članaka
  • Odobravanje objavljivanja fotografija na društvenim mrežama
  • Odobravanje planova
  • Upravljanje nalazima
Kako izgleda proces odobravanja narudžbenica?

Bilo tko u poduzeću može dati nalog za naručivanje. Zahtjev za naručivanje ide kod voditelja odjela koji ga može odobriti ili odbiti. Ukoliko ga odobri ide u odjel nabave koji ima sve potrebne podatke za naručivanje:

što treba naručiti, tko je odobrio, tko je dao zahtjev

Pitanja poput: "Tko je to odobrio?" ili "Tko je dao zahtjev za naručivanje?" više se neće postavljati jer će sve biti transparentno i vidljivo u sustavu.

Zanima vas sve vezano uz poslovne procese, a ne znate koga bi pitali? Kontaktirajte nas