Hivergen GOV

urudžbeni zapisnik

Za županije, gradove, općine, agencije, zavode, ministarstva i arhive te za sve ustanove koje žele ubrzati proces obrade dokumentacije.

Ispis košuljice

Radi lakšeg upravljanja, dokumenti se grupiraju u predmet i omogućuje se kreiranje predmetnih mapa za jednostavno dodavanje dokumenata.

Izrada predloška

Informacije se u sustav unose samo jednom. Kasnije se koriste za izradu izlaznih akata ili internih odluka.

Prilagodba procesa

Automatizira i ubrzava uredsko poslovanje. Na jednostavan način je moguće u proces uključiti sve učesnike.

upoznajte hivergen GOV

Ukoliko ste zainteresirani za upoznavanje rada Hivergen GOV sustava, odaberite plan koji Vam najviše odgovara. Sve prezentacije su besplatne.

Demo

Jednokratno

  • Video prezentacije
  • 5 besplatnih tutorijala
  • 60 minuta sadržaja
  • Mogućnost upita

Webinar

Jednokratno

  • Skype komunikacija
  • Pregled vaših podataka
  • Do 120 minuta
  • Mogućnost upita

Live

JEDNOKRATNO

  • Nad vašim podacima
  • Na vašoj lokaciji
  • Neograničeno vrijeme
  • Mogućnost upita

ODGOVORI NA ČESTA PITANJA

Uredsko poslovanje predstavlja središnji dio rješenja koji zadovoljava potrebe svih javnih ustanova koje su ga dužne voditi prema Uredbi o uredskom poslovanju ili one koje žele raditi u skladu s Uredbom.

Urudžbeni zapisnik omogućuje lako i jednostavno vođenje dokumenata i predmeta, prema prethodno definiranom klasifikacijskom planu. Podaci se u sustav unose jednom, a kasnije se koriste za izradu akata (dopisa, rješenja i sl.) prema podnositeljima.

  • Urudžbeni zapisnik usklađen je s Uredbom o uredskom poslovanju
  • Svi dokumenti su u digitalnom obliku
  • Brzi pronalazak informacija i dokumenata
  • Ubrzana distribucija dokumenta, predmeta i informacija između zaposlenika
  • Jednostavna izrada akata, rješenja, dopisa, odluka i sl.
  • Ispis košuljica, digitalna pisarnica, klasifikacijski plan, urudžbeni brojevi

Zanima vas sve vezano uz urudžbeni zapisnik, a ne znate koga bi pitali? Kontaktirajte nas