Upravljanje štetama predstavlja složeni proces koji se pokreće prijavom štetnika/oštećenika, prolazi kroz razne organizacijske jedinice u osiguravajućoj kući i završava se isplatom ili odbijanjem isplate.

Zbog raznih regulativa koje određuju vrijeme obrade štete, kompleksnosti samog procesa unutar organizacije, velikog broja uključenih dionika, proces je potrebno analizirati, a zatim maksimalno automatizirati = UBRZANJE.

Prvo je potrebno analizirati trenutno stanje (AS-IS). Kada imamo kompletnu sliku trenutnog procesa obrade šteta, tek tada možemo krenuti u njegovo poboljšanje i izrade budućeg poboljšanog (TO-BE) stanja.

Sustav za Upravljanje poslovnim procesima InDMS automatizira procese, digitalizira dokumentaciju te Vam omogućuju:

  • Digitalnu distribuciju dokumenata i informacija kroz odjele
  • Kompletan uvid u dokumentaciju svake nastale štete – automatsko kreiranje arhive
    • Lako dolazite do informacija kod koga je u obradi određena šteta
    • Imate uvid u trajanje procesa obrade štete
  • Daje dodanu vrijednost cjelokupnom sustavu
    • Osobama koje rade u procesu olakšan je rad jer se koncentriraju na svoj posao
    • Nadređeni imaju bolji uvid u stanje sustava i lakše dolaze do informacija
    • Osiguranici dobiju bržu i točniju informaciju ili se uključe u proces, čime su zadovoljniji uslugom