Kako ubrzati proces obrade šteta?

Upravljanje štetama predstavlja složeni proces koji se pokreće prijavom štetnika/oštećenika, prolazi kroz razne organizacijske jedinice u osiguravajućoj kući i završava se isplatom ili odbijanjem isplate. Zbog raznih regulativa koje određuju vrijeme obrade štete, kompleksnosti samog procesa unutar organizacije, velikog broja uključenih dionika, proces je potrebno analizirati, a zatim maksimalno automatizirati = UBRZANJE. Prvo je potrebno […]

Program za arhiviranje predmeta

DMS program za arhiviranje predmeta namijenjen je projektnim uredima koji barataju s velikom količinom dokumentacije. Program omogućuje jednostavno urudžbiranje i arhiviranje dokumenata i brzi pronalazak traženih dokumenata. URUDŽBIRANJE Pogledajmo pojednostavljeni primjer kada stranka podnese zahtjev za legalizaciju. Upisati ćete kontakt podatke od stranke Ime i prezime, adresu, OIB, k.č., k.o., kontakt podatke i sl. Uz […]

Potpisivanje i odobravanje računa u 2 klika

Kako pregledati i odobriti sve račune u nekoliko klikova? Jednostavno, DMS modul za obradu ulaznih računa od sada Vam omogućuje da brzo i efikasno pregledate, potpišete i odobrite Vaše račune. Sa samo nekoliko klikova mišem račun zaprimljen prolazi od osobe koja je zaprimila i urudžbirala račun do uprave koja u konačnici odobrava ili ne odobrava […]

Arhiviranje poslovne dokumentacije

Jednostavno uz Hivergen Dok je poduzeće malo, dokumenti ne predstavljaju problem jer mali broj zaposlenik barata dokumentacijom. Kako se poslovanje širi i kako poduzeće raste tako se povećava potreba za upravljanje sve većom dokumentacijom koja cirkulira kroz poduzeće. Hivergen DMS je sustav arhiviranje poslovne dokumentacije koji omogućuje jednostavnu izradu mapa (foldera) u koje zaposlenici stavljaju […]