Imate problema s planiranjem i odobravanjem putnih naloga, a vrijeme putovanja je sve bliže?

Pronađite put s Hivergenom

Putni nalozi

Kome je namijenjen modul putnih naloga?

Organizacije čiji zaposlenici puno putuju generiraju veliku količinu putnih naloga i popratne dokumentacije. Pri tome se često događaju pogreške poput:

  • duplo isplaćenih naknada
  • slabo optimiziranih putovanja
  • gubljenje dokumenata

Sve to rezultira neredom u organizaciji koji troši vrijeme i resurse organizacije. Upravo zato je modul za upravljanje putnim nalozima namijenjen organizacijama da bi im olakšao organiziranje poslovnih putovanja, pregled dokumenata i realizaciju troškova.


Upravljanje putnim nalozima

Prednosti modula za upravljanje putnim nalozima

Upravljanje putnim nalozima donosi organizacijama:

  •  optimizaciju putovanja i lakše upravljanje resursima
  • upravljanje procesom odobravanja poslovnog puta
  • jednostavnu rezervaciju prijevoznog sredstva
  • pregled svih putnih naloga koji se nalaze na jednom mjestu
  • uključivanje svih učesnika u proces, od inicijatora putovanja pa do voditelja, blagajnika, uprave i računovodstva
  • programsko rješenje koje se prilagođava željenom načinu obrade putnih naloga

Procesno upravljanje pojednostavljuje i olakšava rukovanje putnim nalozima

Svaki putni nalog prolazi svoj životni ciklus kroz organizaciju od inicijacije puta, preko odobravanja ili odbijanja puta, do dostave dokumentacije i izračuna nastalih troškova. U tom procesu važna je preglednost da bi se izbjegle pogreške poput slabe optimiziranosti poslovnih putovanja, nejasni planovi puta zaposlenika i nepotrebni troškovi.

U sustavu Hivergen lako je vidljivo tko je trenutno na poslovnom putovanju, tko planira putovanje i kada ili u kojoj fazi se nalazi putni nalog. Sve je to popraćeno potrebnim informacijama da bi upravljanje putnim nalozima bilo što jednostavnije i preglednije.

Workflow za putne naloge