Lokalna uprava i samouprava
 
 
Panasonic skeneri
Brzi skeneri za postizanje visoke učinkovitosti
Fujitsu skeneri
Uredski skeneri vrhunske kvalitete
Scamax skeneri
Hibridni i nadogradivi skeneri za najzahtjevnije primjene
Bookeye skeneri
Skeneri za digitalizaciju knjiga i osjetljive građe
Avision skeneri
Kvalitetni skeneri za projekte koji imaju ograničeni proračun
Canon skeneri
Uredski skeneri renomiranog japanskog proizvođača

Izračunajte troškove klasičnog baratanja dokumentacijom te uštede uvođenjem DMS sustava
Upišite svoju e-mail adresu kako biste se prijavili na naš newsletter
  
inGDMS
 
InGDMS naslovnica
inGDMS je programsko rješenje namijenjeno upravljanju znanjem i dokumentima u tijelima državne ili lokalne uprave i samouprave.

Uredsko poslovanje

Problem svih modernih organizacijskih sustava, od poduzeća do državne uprave, je prikupljanje, pretraživanje, obrada, pohranjivanje i dostavljanje korisnicima velike količine različitih informacija.
inGDMS sustav za upravljanje dokumentacijom poštuje glavna načela o uredskom poslovanju kod upravnih organa uz racionalizaciju administracije poslovanja. Osnovni procesi koje sustav obuhvaća su:

- ulaz paprinatih dokumenata u sustav (digitalizacija)
- urudžbeni zapisnik
- upravljanje kolanjem dokumentacije
- arhiviranje, pretraživanje i dohvat predmeta
- slanje i primanje poruka
- dodjeljivanje i praćenje zadataka

Svaki dokument koji uđe u sustav za upravljanje dokumentacijom ne ulazi u urudžbeni zapisnik, ali svaki dokument koji uđe u urudžbeni zapisnik ulazi u sustav za upravljanje dokumentacijom.

Tijek dokumenata

Tijek procesa usmjeren na dokumente predstavlja alat za kolanje dokumenata kroz procese obrade i/ili cikluse odobravanja u organizaciji. Njegov cilj je stvaranje optimalne putanje dokumenta uz potpunu kontrolu obrade, vremena, korisnika i svih drugih faktora koji neposredno utječu na proces obrade.
Modul tijeka dokumenata omogućuje grafičko oblikovanje željenih radnih procesa.
Svaki korisnik, koji ima prava pristupa, može doznačiti svaki dokument u kreirani proces.
Istog trenutka, taj dokument postaje dio procesa i proslijeđen je u ulazni pretinac nekog suradnika na daljnju obradu.

Proces se ponavlja sve do zaključenja predmeta, odnosno sve dok se proces ne završi.

Jednostavnost rada

Za korisnika je važna preglednost i jednostavnost pristupa svim funkcijama sustava. Već nakon same prijave, korisnik ima uvid u pristigle predmete, poruke ili zadatke. Tako je izbjegnuto pretraživanje, a time i gubitak vremena.

Nakon obrade predmeta, korisnik će ga proslijediti dalje, a može i obavijestiti drugog korisnika na primjer o zadatku koji je potrebno izvršiti.

Svaki korisnik može u svakom trenu pretraživati predmete, spise iz predmeta. Za svaki predmet može saznati njegovu putanju i sve revizije koje postoje.

Ukoliko mu to prava dozvoljavaju, može raditi i izvještaje koji su bazirani na predmetima, porukama i korisnicima. To znači da su evidentirane sve akcije u sustavu i u svakom je trenu moguć uvid u bilo koju od njih.

Internet pristup

Uz klasičan način rada, korisnicima je omogućen i pristup preko web pretraživača. Taj pristup vrijedi kako za korisnike unutar sustava, tako i za vanjske korisnike koji mogu imati uvid u status svojeg predmeta, bez fizičkog prisustva u uredu jedinice lokalne uprave.


Cilj uvođenja ovakvog rješenja nije samo smanjenje troškova, već prvenstveno povećanje učinkovitosti različitih poslovnih procesa. Povećanje učinkovitosti može se postići na gotovo svim razinama organizacije i prikazati kao potencijal za čisti prihod. Oslobađa se više vremena za važnije poslove!

Pregled najvažnijih funkcionalnosti

  • Serverska komponenta za sigurno spremanje podataka
  • Urudžbeni zapisnik
  • Specifičnosti za upravu (sjednice, ispostave, knjige...)
  • Definiranje proizvoljnih tipova dokumenata i opisnih polja
  • Definiranje proizvoljnih tipova predmeta i opisnih polja
  • Napredne funkcije opisnih polja (kategorije, ključne riječi)
  • Upravljanje korisnicima i pravima pristupa
  • Interno slanje poruka
  • Praćenje verzija, statusa i povijesti dokumenata
  • Pregled događaja
  • Napredni izvještaji
  • Zadaci
  • Workflow – tijek dokumenata i zadataka
  • Web pristup
  • Digitalni potpis
  • Vođenje ISO dokumentacije

Galerija slika
 

Unos dokumenta

Upisnik predmeta

Interna dostavna knjiga

Klasifikacijske oznake


In Servis
   
Baterije
   
Skeneri
   
Hivergen
   
Navianet
Copyright © INPro 2008-2017 Sva prava pridržana. Rješenja:    inDMS| inGDMS|inArchive       Skeneri:    Panasonic| Fujitsu| Scamax| Bookeye
Naslovna     Kontakti