ISO sustavi kvalitete
 
 
Panasonic skeneri
Brzi skeneri za postizanje visoke učinkovitosti
Fujitsu skeneri
Uredski skeneri vrhunske kvalitete
Scamax skeneri
Hibridni i nadogradivi skeneri za najzahtjevnije primjene
Bookeye skeneri
Skeneri za digitalizaciju knjiga i osjetljive građe
Avision skeneri
Kvalitetni skeneri za projekte koji imaju ograničeni proračun
Canon skeneri
Uredski skeneri renomiranog japanskog proizvođača

Izračunajte troškove klasičnog baratanja dokumentacijom te uštede uvođenjem DMS sustava
Upišite svoju e-mail adresu kako biste se prijavili na naš newsletter
  
Modeliranje poslovnih procesa
 
 
25.3.2011.

Modeliranje poslovnih procesa

Cirkulacija ulaznih računa kroz organizaciju

Koliko puta ste izgubili ulazni račun dobavljača, iako ste bili sigurni da je račun ušao u organizaciju, ali niste mogli dokazati kod koga je i tko ga je zagubio? Koliko vremena ste potrošili na traženje tog računa? Nerijetko ste sigurno tražiti dobavljača da vam ponovno pošalje račun. Također, bili ste u situaciji da je račun prošao kroz cijelu organizaciju dva puta, a tek ste na kraju shvatili da je račun plaćen (a možda i niste).
Da bi izbjegli ove (neugodne) situacije u uredskom poslovanju i uspostavili nadzor nad svojom doumentacijom potrebno je uspostaviti proces cirkulacije dokumentacije. Kao što u proizvodnji morate postaviti proizvodnu liniju, tako morate postaviti put kojim će dokument putovati kroz organizaciju.

Modeliranje poslovnih procesa

Poslovni procesi svake organizacije su drukčiji i niti jedna organizacija ne posjeduje dva posve jednaka poslovna procesa. Ako pogledamo Pregledni model cirkulacije ulaznih računa (Slika 1), velika većina organizacija može reći da ima sljedeće procese:
  • Zaprimiti račun
  • Likvidirati račun
  • Knjižiti račun

Slika 1 - Pregledni model

Pregledni model (Slika 1) je isti za 95% organizacija i predstavlja grubi pregled cirkulacije računa kroz organizaciju. Da bi dobili jasniju sliku, procese iz preglednog modela razložiti ćemo na manje elemente. 



Slika 2 - Procesni model

Procesni model prve razine (Slika 2) dobili smo rastavljanjem procesa preglednog modela (Slika 1) na više elemenata.
Da bi model bio koristan za izradu rješenja za upravljanje dokumentima, moramo se spustiti na razinu aktivnosti (radnje) i točno odredimo što svaki resurs (u ovom slučaju zaposlenik) mora napraviti da bi proslijedio račun dalje u tijek. U ovom primjeru rastaviti ćemo procese Skenirati račun i Urudžbirati račun na manje elemente.


 
Slika 3 - Model aktivnosti

Rastavljanjem procesnog modela (Slika 2) na manje elemente dobili smo detaljan uvid u proces Zaprimiti račun (Slika 3).

Analiza poslovnih procesa

Analiza poslovnih procesa pruža nam jasnu sliku o našoj organizaciji. Točno određuje tko treba što napraviti, na temelju kojih informacija i što treba učiniti s obrađenim informacijama. Ovisno o veličini organizacije, poslovni procesi mogu biti prikazani u više ili manje razina.

Uključenjem modeliranih procesa u sustav za upravljanje dokumentima (DMS sustav) dobije se jedinstvena baza dokumenata, upravljanje tijekom dokumenata i kontrola prava nad dokumentima. Kroz ovakvo postavljeni sustav nikada više nećete izgubiti dokumenti i za svaki dokument znati ćete kod koga se nalazi, koliko dugo i koje radnje su napravljene nad tim dokumentom.


In Servis
   
Baterije
   
Skeneri
   
Hivergen
   
Navianet
Copyright © INPro 2008-2017 Sva prava pridržana. Rješenja:    inDMS| inGDMS|inArchive       Skeneri:    Panasonic| Fujitsu| Scamax| Bookeye
Naslovna     Kontakti