Panasonic skeneri
 
 
Panasonic skeneri
Brzi skeneri za postizanje visoke učinkovitosti
Fujitsu skeneri
Uredski skeneri vrhunske kvalitete
Scamax skeneri
Hibridni i nadogradivi skeneri za najzahtjevnije primjene
Bookeye skeneri
Skeneri za digitalizaciju knjiga i osjetljive građe
Avision skeneri
Kvalitetni skeneri za projekte koji imaju ograničeni proračun
Canon skeneri
Uredski skeneri renomiranog japanskog proizvođača

Izračunajte troškove klasičnog baratanja dokumentacijom te uštede uvođenjem DMS sustava
Upišite svoju e-mail adresu kako biste se prijavili na naš newsletter
  
Sustav za upravljanje dokumentima (DMS)
 
 
Sustav za upravljanje dokumentima (DMS)
13.7.2011.

Sustav za upravljanje dokumentima (DMS)

Dokument

Da bi dobili jasniju sliku kako funkcionira Sustav za upravljanje dokumentima prvo ćemo definirati što je to dokument.
Dokument predstavlja skup podataka kojem se evidentira nastali događaj.  Iz prikupljenih podataka izvlačimo informacije koje su nam bitne za donošenje (kvalitetnih) odluka.
Postavlja se pitanje u kojem obliku možemo evidentirati nastale događaj?
Uzmimo za primjer osiguravajuću kuću koju osiguranik nazove i želi prijaviti nastanak štete. Osiguravajuća kuća treba prikupiti podatke o tom događaju. Da bi donijeli kvalitetnu odluku potrebne su informacije, a izvori iz kojih ćemo ih dobiti su:
  • Izvještaja o nastaloj šteti, podaci o polici
  • Fotografije ili video zapis nastale štete
  • Telefonski poziv osiguranika
Iz toga sljedi da se događaj može evidentirati:
  • Klasičnim načinom: tekstualno (polica, račun, izvještaj)
  • Fotografijama (fotografije nastale štete)
  • Video zapisima (snimak nastale nesreće)
  • Zvučnim zapisima (poziv osiguranika)
Kada znamo što sve predstavlja dokument pitamo se što to znači Upravljanje dokumentima?

Upravljanje dokumentima


Uloga prvotnih Sustava za upravljanje dokumenata bila je arhiviranje i pretraživanje klasičnih dokumenata, dok se moderni DMS sustavi povezuju s poslovnim procesima organizacije i upravljanju životnim ciklusom dokumenata.
Vratimo se na osiguravajuću kuću.
Kada referent pozivnog centra zaprimi poziv od osiguranika on će kreirati novi događaj za evidentiranje nastale štete. Poslati će osiguraniku poveznicu na koju on može dostaviti svu relevantnu dokumentaciju bitnu za donošenje odluke oko nastale štete. Kada osiguranik dostavi svu dokumentaciju, predmet sa svim priloženim dokumentima ide kod voditelja odjela za procjenu štete koji određuje referenta koji će obraditi nastalu štetu i priložiti izvještaj. Sva dokumentacija s kreiranim izvještajem vraća se kod voditelja šteta koji nadopunjuje izvještaj i odobrava isplatu. Osiguranik dobiva rješenje o šteti.



*Ovim je ukratko opisan proces Upravljanje štetama, jasno je da je taj proces daleko kompliciraniji.

Upravljanje dokumentacijom znači:
  • Upravljanje tijekom dokumenata kroz organizaciju
  • Upravljanje verzijama istog dokumenta
  • Kontrola pristupa i nadzora nad dokumentima


Sustav za upravljanje dokumentima

Uloga sustava za upravljanje dokumentima je: dostaviti potrebne podatke do osobe koja će na temelju njih obaviti svoj posao i proslijediti rezultat svog rada sljedećoj osobi (procesu) u tijeku.
Uvođenjem DMS sustava organizacija postiže:
  • Kontrolu nad svojim podacima i procesima
  • Ubrzava poslovanje
  • Ostvaruje značajne uštede kojih poslodavci često nisu svjesni:
  • na papirologiji
  • vremenu potrebnom za distribuciju dokumenata po organizaciji
  • vremenu potrebnom za pronalazak dokumenata
  • na prostoru potrebnom za arhiviranje dokumenata
  • i što je najvažnije sve osobe u procesu imaju dostupne podatke za bolje i kvalitetnije donošenje odluka koje na kraju rezultira povećanjem profita


In Servis
   
Baterije
   
Skeneri
   
Hivergen
   
Navianet
Copyright © INPro 2008-2017 Sva prava pridržana. Rješenja:    inDMS| inGDMS|inArchive       Skeneri:    Panasonic| Fujitsu| Scamax| Bookeye
Naslovna     Kontakti