Arhiviranje
 
 
Panasonic skeneri
Brzi skeneri za postizanje visoke učinkovitosti
Fujitsu skeneri
Uredski skeneri vrhunske kvalitete
Scamax skeneri
Hibridni i nadogradivi skeneri za najzahtjevnije primjene
Bookeye skeneri
Skeneri za digitalizaciju knjiga i osjetljive građe
Avision skeneri
Kvalitetni skeneri za projekte koji imaju ograničeni proračun
Canon skeneri
Uredski skeneri renomiranog japanskog proizvođača

Izračunajte troškove klasičnog baratanja dokumentacijom te uštede uvođenjem DMS sustava
Upišite svoju e-mail adresu kako biste se prijavili na naš newsletter
  
Proces naručivanja robe
 
 
Proces naručivanja robe
19.9.2013.

Analizirajući tijek naručivanja robe ili usluga u našem imaginarnom poduzeću dolazimo do zaključka da je to kompleksan proces u kojem može doći do problema poput:

- nema pisanog traga tko je pokrenuo proces
- gubitka narudžbenice
- kašnjenja narudžbe zbog velikog broja učesnika u procesu
- pa čak i dvostrukog naručivanja

Kako bi izbjegli te i slične probleme bitno je analizirati tijek procesa naručivanja.

Događaj Aktivnost Korisnik Rezultat
U određenom odjelu javi se potreba za naručivanjem robe/materijala/usluge Kreirati zahtjev za narudžbom Pokretač procesa Zahtjev za narudžbom kreiran
Voditelj odjela odobrava zahtjev za narudžbom Odobriti zahtjev Voditelj odjela Zahtjev odobrio voditelj odjela
Prema vrsti robe/materijala/usluge koja se nabavlja zahtjev ide do određenog referenta. Referent dogovora uvjete s dobavljačem i sastavlja narudžbenicu Kreirati narudžbenicu Referent nabave Narudžbenica kreirana
Ukoliko je iznos veći od dopuštenog limita, voditelj nabave mora odobriti narudžbenicu Odobriti narudžbenicu Voditelj nabave Narudžbenica odobrena
Narudžbenica je odobrena i šalje se dobavljaču Poslati narudžbenicu dobavljaču Referent nabave Narudžbenica poslana
Period isporuke.
U ovom periodu svi bitni učesnici biti će obaviješteni o eventualnim promjenama
(npr: rok isporuke)
Kontrola zaprimljenog materijala/robe ili obavljene usluge Prekontrolirati isporučenu robu ili izvršenu uslugu. Kontrolor Roba ispravno/ne ispravno zaprimljena.
Obavijestiti sve učesnike u procesu o uspješno izvršenoj narudžbi Obavijesti učesnike Sustav Narudžbenica je verificirana.
Sve ovlaštene osobe imaju uvid u detalje narudžbe i nakon njezinog završetka.

Kada analiziramo tijek procesa naručivanja možemo vidjeti sve učesnike procesa i njihove aktivnosti te započeti optimizaciju i poboljšanja.

tijek_procesa_naručivanja_robe

Efektivan način optimiziranja svih procesa u organizaciji jest sustav za upravljanje dokumentacijom, procesima, znanjem i informacijama.

Ukoliko imate potrebu za optimizaciju procesa Vaše organzacije javite nam se za besplatnu demonstraciju sustava na Vašim procesima.


In Servis
   
Baterije
   
Skeneri
   
Hivergen
   
Navianet
Copyright © INPro 2008-2017 Sva prava pridržana. Rješenja:    inDMS| inGDMS|inArchive       Skeneri:    Panasonic| Fujitsu| Scamax| Bookeye
Naslovna     Kontakti